marți, 15 aprilie 2014

Fără glume la răceală. Fără am spus!



De trei zile m-a pus răceala la pat. Mă rog, îmi place să zic așa, de fapt am fost nevoită să mă duc la muncă. Am supraviețuit. Aș fi preferat să mă pună la pat.

Vremea aia nesimțită care nu se hotărăște niciodată. ”Ori mă încălzesc, ori dau cu ploaie, ori fac un frig de o să vă că**ți pe voi. Fraierilor!” 

Nu contează dacă azi ieși cu șifonierul în cârcă și sunt aproximativ 22 de grade afară, iar mâine îți propui să nu mai faci aceeași greșeală, pentru că ți-ai luat-o ieri și te crezi deștept. Însă "maine" plouă. Și uite așa ne-o face vremea de fiecare dată, până începe să ne-o dea cu febră. 

Eu răcesc cam de trei ori pe an, și de fiecare dată mor. De fiecare dată îmi scriu testamentul și mă întreb cui i-am greșit în viața asta de merit un așa sfârșit tragic. Apoi adorm. 

Siropul, picăturile și Theraflu îmi cântă veșnica pomenire. 

Da, exagerez! Mereu exagerez, nu vrei să vezi cum mă transform când sunt răcită, am senzația că totul mi se cuvine. Pentru ca mor. De-aia!

Ce mă enervează când sunt racită? Totul!

Dar în special glumițele. De fapt "glumița".

"ahaaaa, esti racităăăă, da, da, aspirina saracului, du-te la soțul tău să-ți dea aspirina săracului! :> :> :> "

Și binențeles gluma asta vine mai mult din partea masculină a populației. 

Nu, nu ești amuzant, ba mai mult, după ce că nasul meu plânge și e în depresie de îmi vine să-i dau inghețată pentru că zici că l-a părăsit iubita, nu mă pot concentra si pe stomac să nu dea la boboci. Da, ești scârbos. 

Ieși! Eu abia mă târai de pe o perna pe alta și tu îmi sugerezi să fac treburi din astea care implică efort? Nu aș face altceva decât să strig cu jumătate de gură: ”moooooooooooor...ăăăă....moooooor!”

Toată lumea are aceeași glumă.  

Anul 2014. Aspirina săracului. Omorâți-vă pe rând în liniște.  

Ce aspirină prietene? Ce sărac?  Păi după ce a dat circa 60 de lei pe toate bulinele din farmacie, o să le iau pe toate! Sunt scumpe! Vreau să folosească la ceva! 

Și îmi curg mucii. Nu, nu stau dedesubt. Mă înec! Tu chiar vrei să mor?  De data asta pe bune. 

Plus de asta, transpir, apoi mă trage curentul. Terminați cu prostiile. Renuntati la gluma asta.

Ca să nu mai vorbesc că prindea mai multă încredere dacă se numea, Theraflu-ul săracului, Aspirina e de căcat în orice formă a ei. :)) 

Să te aud cum spui următoarea dată Acidul Acetilisalicilic al săracului. Hai, îndrăznește!  




4 comentarii:

  1. M-am distrat pe cinste!
    Sanatate maxima!

    RăspundețiȘtergere
  2. Amuzant este ca in momentul de fata sunt in aceeas situatie ! Jos cu Aspirina Saracului!!!:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Exact, nu merge așa! Dă-i cu Theraflu, face minuni! Să te faci bine! :D

      Ștergere