marți, 1 aprilie 2014

Despre nevasta disperată.


Există o persoană în viața mea care atunci când își cumpără un cațel de câteva luni, cu o durată de viață medie de aproximativ 10 -12 ani își face griji unde o să îl îngroape și mai ales cine o să facă asta.

Ea este soția mea.  :D

Se făcea că era o zi călduroasă de vară (acum vreo 4 ani ) locuiam undeva pe Moșilor. S-a auzit un ciocănit ușor în ușă, am deschis și a apărut ea. Simpatică cu părul desfăcut, cu pielea ușor arsă de soare, cu un parfum de flori ce împrăștia un aer de festival în jurul ei.

S-a uitat cu ochii ei mari și frumoși la mine și a zis:

”Te rog frumos să te dai la o parte,  nu știu cine esti, eu am venit în vizită!”

Așa s-a înfiripat frumosa noastră relație.  E foarte tare să ai o noapte nebună și dimineața să se poarte de parcă nici numele nu ți-l stie. Asta timp de 2 ani! K

A fost un moment în care era puțin supărată, habar nu am de ce, (nu știam chestii despre noi, nu eram împreună) în care a anunțat că trece pe la noi.  ”Noi” însemnând 7 baieți într-un apartament cu 4 camere.

A apărut în pragul ușii, tristă, supărată și cu o sticlă de vin.

Mi-am zis “asta e seara noastră” daaarr…au durat aproximativ 40 de minute până a terminat sticla de vin s-a întins în pat și a anunțat că dorește să doarmă, deoarece dimineată merge devreme la munca … K

Au fost doi ani în care ne-am tachinat continuu.  Noaptea  prieteni,  ziua ”Ce? Ea? El? Nu!”.

Este genul de femeie pe care am dorit-o din prima zi, habar nu am de ce, dar asta simțeam. Din câte am reușit sa aflu de la ea…sentimentul a fost reciproc.

Îmi aduc aminte, cum după 1 an jumate, cred, mi-am făcut curaj să o sărut pentru prima dată la metrou în văzul tuturor. A plecat de lângă mine fără să zică nimic. Levitând la vreo 30 cm deasupra pământului, din care ușor se vedeau cum răsar magnolii.  Desigur, femeia din ea nu o să recunoască niciodată asta. J

Este genul de femeie care îți dă totul, fără să ceară nici măcar un zâmbet înapoi.

Însă face în așa fel încât atunci când este destul de departe de mine și altă femeie este în preajma mea, aceasta simte o respirație rece in ceafă… Fără scene de prost gust.

I-am spus unui prieten care m-a întrebat de ce mă însor: “De când am început să mă văd cu mai multe femei, mi-am propus ca atunci când o să cunosc una normală să o iau de nevastă…”


Așa am și făcut, dar vă povestesc data viitoare… ”


Dacă te-ai îndoit vreodată că bărbații pot fi sensibili, acum este momentul să bați in retragere. 

Nu am nevoie de un plângăcios, dar un om care să-mi arate din când in când că are și o altă parte decât aceea de mascul feroce. :)) Este binevenit. 

Da, mă declar o norocoasă. Cu N. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu