marți, 4 martie 2014

Dă-ți timp.


Când m-am măritat, nu știam foarte multe chestii, exceptând faptul că bunica îmi zicea să nu mă mai pițigăiesc, mama să fiu mai atentă și amândouă să gătesc și să SPĂL RUFE. RUFE.RUFE.RUFE.

Momentul în care s-a produs un declick, și mi-a plecat o sinapsă la plimbare.

Chestia aia mare și albă din baie care ocupă foarte mult loc și pe care obișnuiam să mă urc cu fundul să mă văd  în oglindă, se foloseste cu detergent.

Schimbarea majoră. Nu spun că nu foloseam mașina de spălat înainte, dar după maritiș am inceput să o folosesc la modul insane. Nu exista zi liberă în care mașina de spălat să nu se învârtă, dero, balsam, haine, fețe de pernă, pilote, totul se băga la mașină.

Pai dacă nu știu să gătesc? Trebuia să impresionez prin ceva, nu? Si dă-i și spală, și întinde, spală și întinde.

Asta până în momentul când pantalonii lui preferați negrii s-au îmbolnăvit de icter și au prins o tentă dubioasă. Atunci a fost clipa când m-a văzut cu alți ochi, sentimentele au luat sfărșit și mi-a șoptit cu glas sincer la ureche.."lasă-te de sportul ăsta, esti frumoasă."  

Există niște lucruri anume pe care trebuie să le faci când esti nevastă, dar dacă există și le faci pentru că așa zice lumea, opreste-te, toarnă-ți un pahar de vin si relaxează-te, sigur o să-ți treacă.

Nu-mi place mentalitatea de *femeia la cratiță și bărbatul la munca*. Mai ales că știm cu toții că bărbații gătesc mai bine decât noi. Plus de asta, se creează o dinamică plăcută când faceți lucruri impreună.

Îți oferi posibilitatea de a evita momentul când o să arunce oala arsă pe ghenă sau să plece la muncă imbrăcat precum un dalmațian simpatic.

Oferă-ți timp să inveți cum să faci anumite lucruri, nu partici la o competiție.

Fă lucrurile in ritmul tău, ai grijă de el in ritmul tău, in felul tău. Cred că asta e cea mai bună rețetă.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu