joi, 6 martie 2014

Ne susținem sau ne plângem?


Urăsc femeile bolnave de atenție.

Am cunoscut cazuri în care ea se plângea de mama focului că iubitul ei petrece foarte mult timp în fața calculatorului, întrebarea mea a fost: cu ce scop? Păăăi...ăăă...muncește.

Ah bun, când o să-i asiguri venitul personal pentru că a stat și te-a gâdilat pe tine, să mă anunți, dar să nu te plângi că după ce te-a gâdilat s-a transformat într-un întreținut.

Este vorba de susținere reciprocă, chiar dacă nu adoarme cu tine în fiecare seară, nu te mângâie pe cât de mult ți-ai dori, nu te giugiulește dar în schimb te apreciază pentru efortul pe care îl faci, cred că este mai mult decât paradis. Oricât de mult am susține noi ca ei nu realizeaza că ne dorim mai mult timp in brațele lor ne înșelăm amarnic, nu sunt atât de primate.

Cred că și tu dacă ai avea niște lucruri de pus la punct nu ai suporta să-ți reproșeze cineva în fiecare zi că nu îi oferi destul de multă atenție, o să spui că noi suntem mai organizate, și reușim să împăcăm si capra si varza, să fim serioase...

Câte dintre noi nu au amânat o întâlnire sau nu au terminat de învațat pentru un examen sau mai știu eu ce pentru a sta cu "iubi"?
Iar dacă ajungi să-i reproșezi că tu ai făcut nu știu ce efort pentru a petrece mai mult timp cu el iți meriți răspunsul: "Dar ce te-am pus eu?!"

Mi se pare corect...

Nu ei sunt vinovați că noi suntem dezorganizate sau niște visătoare care se gândesc intr-una la seri intregi de comedii romantice si floricele in brațele iubitului.

Sunt mai mult decât sigură ca nu s-ar plânge dacă de multe ori ai avea niște lucruri de făcut care sunt întradevăr importante pentru tine.

Este perfect normal să ne respectăm timpul, să intelegem, să venim din spate cu sprijim, pentru că pâna la urmă daca unul se înalță beneficiile se impart la doi și dacă nu ne susținem reciproc atunci de ce mai formăm un cuplu?

De ce nu încerci să folosești timpul ăla in favoarea ta? Fă-ți o manechiură, mergi la o cafea cu prietena cea mai bună, toți avem nevoie de timp in afara relației, nu?


2 comentarii:

  1. Perfect de acord! Frate, dacă el muncește, o face și pentru tine. Ce naiba! Caută-ți o ocupație și tu. Bine zis!

    RăspundețiȘtergere