joi, 13 martie 2014

Cealaltă viață a noastră.


Dacă nu mă gasești aici, la telefon sau acasă, sigur sunt pe Facebook.

Oricând.

Like-ul de la trei dimineața pe care îl primești s-ar putea să fie  este de la mine.

Știu cam tot ce înseamnă Facebook, de la profilul meu, cel al prietenilor, paginile cu like șamd.

Enervez lumea că sunt obsedată de cafea. Imi pozez toate cafelele și toate cănile, poate am momente când dau foarte multe check-in-uri, pun poze, piese. Sunt acolo.
Dar ca fiecare om am anumite lucruri pe care le urăsc:

Persoanele care nu știu în ce an s-au născut. Mai ales în ziua de azi când copila de 16 ani seamăna cu colega maică-tii de muncă, iar bunica este foarte trendi. Vreau să știu cu cine stau de vorbă, și ce vârstă ai, este un punct foarte important. Nu dai dovadă de mister și nici nu faci prea multă conversatie dacă adaugi doar o singură întrebare într-un dialog. "Și pisi, câți ani ai? 17 sau 47?"
Ține minte, data ta de nștere trebuie să fie cam asa: 7 noiembrie 1900 și ceva.
7 noiembrie nu prea mă ajută, iți aflu zodia. Nu. Nu mă coafează prea tare.

Oamenii care au la rude cam toți cei 1000 de prieteni. Unchi, bunici, strănepoți, frați și verii de la țară. Te uiți la "about" și vezi cum iți coboară pagina de iți vine să te întrebi dacă cumva e pocăit. Binențeles că nu au nici cea mai mică legatură de sânge dar ca să vezi ce prietenie strânsă au, s-au făcut frați de...Facebook!

Fetele în relații amoroase cu alte fete. De ce faci asta?! Nu e ok, mai ales atâta timp cât esti totally straight. Nu e amuzant, nici măcar interesant, o dovadă mai mare de forever alone nu cred ca există. "Single" acolo se vede chiar simpatic să știi.

Tag-urile în pozele de Crăciun, Revelion, 8 Martie. Brăduți, moși, cadouri, flori și moaște. De 8 Martie cel puțin am văzut o groază de buchete de flori virtuale, Facebook a devenit o grădină botanică veritabilă. Prefer să-mi scrii acolo ceva.."la multi ani, băh!" decât să-mi dai tag lânga 50 de oameni pe care nu-i cunosc și care comentează frenetic.

Și...oamenii care dau like la astfel de pagini:
De ce vă stricați ziua singuri? Sau și mai bine, de ce se fac astfel de pagini?

Astea fiind spune, ce rahat este Ask.fm?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu