miercuri, 12 martie 2014

Despre prietenii & CO.



Azi m-am inspirat dintr-o poză care mi s-a postat pe wall nu o să dau nume, știe ea.

Cum vad eu prietenia aia de durată?

Foarte simplu.

Nu am nevoie de zeci de telefoane pe zi, de cuvinte frumoase dar seci, de inimioare, felicitări, cadouri și alte nebunii. Vreau doar să fii acolo când am nevoie de tine întradevăr,  pentru că la fel am să fiu și eu, nu e necesar să-mi iei pulsul zilnic, să-mi spui de câte ori ai mâncat.

Am spus că nu mă înteleg foarte bine cu femeile dar binențeles am și eu prietene, fete pe care le știu de o viață și nu am amintiri fără ele și fete pe care le-am cunoscut de-a lungul timpului și cu care am legat ceva, persoane care sunt aproape de mine și persoane care sunt la mulți km distanță.

Nu consider că e necesar să ne auzim zilnic, probabil sunt lucruri pe care nu le împărțim mereu, dar nu a existat niciodată momentul în care să fie nevoie întradevăr să ne auzim și să nu ne răspundem la telefon în acele clipe.

Cum spuneam în articolele trecute, despre nevoia de atenție în cuplu. La fel de bine se aplică și în relațiile de prietenie.

Am pierdut prietenii tocmai din acest motiv, nu pot să fiu lângă tine zilnic. Pe lângă prietenia pe care o avem, am și o viată, un job care nu-mi permite să-ti ofer toată atenția mea, nu pot să te sun zilnic, dacă uit să te sun nu înseamnă că te-am uitat pe tine.

Deasemenea daca trec prin momente grele, nu mă aștept să plângi lângă mine și să ne văitam amândouă până leșinăm, aștept să mă scoți în oraș și să-mi dai să beau. Cel puțin uit, probabil până mâine, dar nu are importanță. Decât două triste, mai bine amândouă vesele.

Mai există și genul de oameni geloși. Oricum gelozia în mod normal este prostească. Treaba asta depășește orice limită și problema este că te aștepți ca macăr la o anumită vârstă să dispară, nu ne mai jucăm cu papuși ca să fugim la fata aia care o are pe Barbie originală.

"De ce vorbești cu ea mai mult decât cu mine, de ce de ea ai timp și de mine nu?!"

Hello?! Sunt om, nu pot să-mi dedic tot timpul ție, nu pot să fiu prietenă doar cu tine, dacă tu mă ai doar pe mine, nu e vina mea! Gândește-te dacă nu cumva problema e la tine. Nu mă acuza pe mine ca am ales să ies cu "X-uleasca" azi la cafea și pe tine nu te-am sunat. Uneori este foarte greu să "combini" doua persoane și decât să nu ne simțim bine niciuna, mai bine le iau pe rând.

Nu suport să depind de cineva și cu atât mai mult să mi se impună anumite reguli. În momentul când ai pus stăpânire pe mine, s-ar putea să rămâi surprinsă și să mă răcesc, nu este un privilegiu să fii prietenă cu mine, crede-ma! Trebuie să întelegi că o prietenie nu stă în rahaturi, stă în sinceritate și sprijin, lasă-mă să-ți arăt că la capitolul ăsta chiar sunt bună.

Nu te aștepta să te iau în brațe și să plâng lângă tine dacă tu ai fost de vină, ar fii bine să te pregătești de câteva vorbe grele dar sincere. Apreciază sinceritatea și învață ceva din ea. Dacă poți, daca nu, nu mă acuza pe mine. Nu te aștepta să-ti spun ce bine îți stă cu pălăria aia deși arăți ca un clov doar pentru că sunt prietena ta și trebuie să-ti susțin orice rahat.

Deci, vrei să auzi de câte ori am fost la baie azi sau să-ți răspund la telefon în momentul când poate nimeni nu o face?

"Avem mii de minute gratuite să ne spunem nimic."





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu