luni, 10 martie 2014

Cum vă mai petreceți timpul liber?



Nu știu dacă sunt printre puținii care nu mai apucă să iasă din casă, sau când se intamplă asta e sărbătoare.
Ideea este că a devenit din ce în ce mai greu să alegi unde să ieși sau ce să faci.

Bucureștiul este unul dintre orașele în care se presupune că nu ai niciun motiv să te plângi că nu ai unde să te distrezi. Tind să contrazic acest lucru.

Totul se intampla în Centrul Vechi? Nu, nu totul, dar majoritatea lucrurilor. Iar pentru mine a cam devenit cea mai plictisitoare și enervantă zonă.

Au fost cațiva ani buni în care weekend-ul începea de joia și se termina luni dimineață, dar perioada aia s-a dus, am vrut să cred că datorită job-ului, mai tarziu mi-am dat seama că eu eram de vină.

Pentru mine seara perfectă nu mai este aia în care ieși din casă cu ultimul metrou și te întorci cu primul. Nu prea mai pot să rezist atât. Pe lângă faptul că mai mult ca sigur am chestii de făcut a doua zi, oboseala își spune cuvântul.
Așa că de ceva timp încoace, lucrurile stau altfel. Seara incepe undeva pe la 8, lejer, și se termină cel mai probabil undeva pe la două dimineața.

Nu sunt party pooper, dar m-am cam plictisit de tot ceea ce inseamnă club, haos și alte lucruri de genul acesta. Prefer o terasă, un bar chill sau mai bine de atât o duminică la film. Nu mai spun că de multe ori prefer să-i cam îndrum pe toți cei cu care obișnuiesc să-mi petrec timpul, la noi acasă. Poți să o numești comoditate, eu o numesc prietenie. :))

Dacă nu ies, lenevesc, citesc, mă uit la filme. Am îmbătrânit? Nu, pur și simplu nu mai am răbdare, nu mai am timp să pierd, nu mai suport aglomerația, lipsa aerului și transpirația celui care dansează haotic lângă mine. Sau pur și simplu nu știu să mă organizez să le impart pe toate. Chiar și așa ca să ma hotărasc unde să-mi petrec o sâmbătă seară mă gândesc cam toată săptămâna. Nu mai îmi vine foarte ușor să aleg. Da, probabil după ce îmi storc creierii o săptămână, merg tot in același loc unde am fost și săptămâna trecuta dar ajungi să alegi ceva ce cunoști deja, decât să riști.

N-aș vrea să intru în polemică despre manierele celor mai tineri decât mine pentru că ar insemna să nu mă opresc și să vorbesc despre ceva ce știm cu totii. Sunt diferiți, probabil la fel eram și noi pentru cei mari.

Este din ce în ce mai dificil, să împarți și capra și varza într-o singură seară. Este destul de greu pe zi ce trece, să te si distrezi, să fii și fresh la muncă a doua zi că altfel zbiară șeful și să gasesti și un loc în care să fie totul minunat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu