vineri, 14 martie 2014

Iubirea și câștigurile ei.


Când mi-am cunoscut soțul, eram amândoi destul de puștani, cu tot felul de drame.

Ne-am apropiat in timp, azi o cafea, mâine o bere, un club, o măslină, o atenție, am devenit prieteni. O prietenie care a durat cam vreo doi ani și care a implicat mai multe lucruri decât o simplă prietenie. Asta este altă poveste. Nu vreau să încurc farfuriile.

Am spus după doi ani că trece timpul pe lângă noi aiurea și nu facem nimic. Așa că am hotărât să vedem unde duce așa zisa prietenie. Nu a durat mult până lumea a început să afle că formăm un cuplu iar speculațiile nu au intarziat să apară...

Am fost catalogați imediat: eu fraiera, el omul care scutea o chirie.
A fost supărător la început, enervant pe la mijloc și in final de-a dreptul amuzant.

Unul din multele momente în care am realizat că haterii au și ei rostul lor, te ambiționează.
Este perfect normal ca lumea să aibă păreri. Indiferent dacă ele sunt sau nu în favoarea ta, cam ăsta e momentul când ne deosebim de animale. Gândim.

Trebuie doar să învățăm să nu ne afecteze, să le respectam și să ni le păstrăm pe ale noastre până la final. De aceea s-au inventat discuțiile în contradictoriu, cele decente și cu bun simț.

Materialismul am observat că se practică în foarte multe relații. Nu am ințeles exact rostul, adică serios, de ce formăm un cuplu? Să facem ceva împreună, care să ne aducă beneficii și în final să ne bucurăm tot împreună, nu?  Și când zic "să facem ceva împreună", nu mă refer neapărat la a lucra împreună, afacere, șamd, pur și simplu să "tragem împreună".

Pe principiul, când am eu bani ,îi cheltuim, când ai tu bani, îi cheltuim, când avem amândoi, e paradis, când nu avem, stăm acasă.

Nu am ințeles niciodată treaba cu împrumutatul în relație, stai puțin, dacă ajung să mă imprumut și de la cel de lângă mine, e de-a dreptul strigător la cer.

"Stau cu ea/el pentru că am de caștigat de pe urma acestei relații." Cum așa? Când ai sentimente încerci să faci lucrurile de așa natură încât să vă bucurați amândoi, nu? Dacă ai ceva de caștigat, clar acel lucru nu trebuie să fie pe plan material.

Câte dintre aceste relații au un final fericit?

Da, ai nevoie de bani ca să intreții fericirea, dar nu doar de banii unuia dintre voi.

Daca iti iubesti partenerul/partenera și se intamplă să rămână fără serviciu, exista ceva în tine care iți spune că de azi înainte îl/o iubești mai puțin, datorită cardului care nu mai este valabil?

Cum funcționează aceste relații? Cum de unii chiar pot fi fericiți așa, sau doar pretind că sunt fericiți?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu