duminică, 9 martie 2014

Repere muzicale.

În afara lucrurilor pe care le scriu în mod normal pe blog, o să fac o paranteză și o să vă povestesc ce experiență minunată am avut sâmbătă seară la Fusion Arena.

Cum soțul meu lucrează pe postul de grafician acolo, mi-am tot dat cu parerea de-a lungul timpului, așa în particular despre artiștii pe care să-i aducă în locația respectivă, dar fără să mă implic vreodată cu adevarat în asta.

Pâna în urmă cu două săptămâni când am auzit ca urmează să fie un concert Iris unde și-ar dori totuși să mai aducă un artist dar nimeni habar nu avea de cineva care să fie oarecum pe același film cu cei de la Iris.

I-am aruncat soțului meu ideea despre tânărul Alex Mataev finalistul X Factor, pe care l-am urmărit cu mare plăcere pe tot parcursul concursului și cu parere de rău am judecat finalul pentru că nu am fost de acord ca un alt tânăr destul de televizat și cu o cariera în curs precum Florin Ristei să caștige concursul, dar mă rog asta este o altă mâncare de pește.

De data aceasta în schimb nu a rămas doar o părere aruncată in aer ci soțul meu mi-a spus să mă ocup, să iau legatura cu cei care ii fac booking-ul, să văd dacă este liber în seara respectivă, să aflu toate detaliile prin care aș putea să-l aduc pe Alex Mataev la Fusion Arena în seara minunată de 8 Martie.

Astfel am cunoscut-o pe Lucsandra cu care am comunicat foarte bine la telefon și mi-a oferit cam toate detaliile despre el și show-ul lui, de aici detaliile au plecat mai departe de mine, binențeles, dar cu o super încantare s-a acceptat din ambele parți venirea lui Alex Mataev la Fusion Arena, ceea ce mi-a dat, nu vă exagerez o stare de euforie, pentru că am simțit că am facut ceva, ceva ce m-ar încanta să fac pentru tot restul vieții.

Așa că uite-mă în seara de 8 Martie, aducând-o pe mama să-mi vadă opera pe scenă, pentru ca binențeles doar cunoscuții au știut că am fost un mic intermediar în toată treaba asta, mama, pe care la fel a impresinat-o foarte mult ca artist.

Nu știu exact ce s-a intamplat, poate că s-a greșit organizarea, poate că nu ar fi trebuit sa intre in urma Trupei Iris care (o să fiu rea) dar nu mai este ce a fost, odata cu venirea noului solist Rafael care nu face altceva decât să-l imite pe Cristi Minculescu și din nefericire, dupa stricta mea părere, nu-i iese deloc, poate că nu a fost destul de promovat evenimentul, ideea este că dupa ce Iris și-a terminat show-ul publicul a început ușor, ușor să se retragă, spre dezămagirea celor puțini oameni care am rămas până la final să-l vedem pe Alex.

Însă nu am regretat că am ramas acolo și ca am venit cu ideea să-l aducă în concert,  Mataev, este genul de artist de care Romania are nevoie, are o voce incredibilă și un talent fantastic de a se apropia de public, pe lânga faptul că este foarte haios pentru că vorbește stricat românește, este foarte timid, cald și cu bun simț.

Timorat de faptul că am ramas așa putini, și-a cerut nenumărate scuze că nu a știut exact cât de cunoscută este Trupa Iris și ce fel de public are, dar cu toate astea s-a dedicat show-ului și a fost acolo, alaturi de noi încântându-ne până la final cu cover-uri de un rang foarte inalt (Aerosmith, Bon Jovi șamd) și câteva piese personale care promit mult.

Mi-a facut o mare plăcere să-l cunosc pe Alex, am avut ocazia și înainte de concert, din păcate nu sunt eu genul care să se bage in seamă și să stea de vorbă în schimb soțul meu care a stat de vorbă cu el mi-a povestit că este foarte degajat și foarte prietenos, motiv pentru care la finalul concertului l-a imbratișat și ia mulțumit pentru tot și că ține la o revedere.

În final vă spun din nou că nu am un gram de regret că am contribuit la acest concert cu un singur telefon, pentru că acest baiat merită să ajungă departe, vă recomand să-l ascultați în speranța că poate multi dintre noi iși reamintesc ce inseamnă un artist și o voce care merită să fie auzită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu