luni, 3 martie 2014

Bărbați VS Femei.


Cu riscul de a aduce în discuție acest subiect mult dezbătut, o să-mi asum această faptă prin argumentul că probabil sunt printre puținele femei care spun asta pe șleau.

"Bărbații se gandesc mai mult la sex decât femeile."

Nu te cred că tocmai ai spus asta, nu de alta dar sunt destul de nesimțită și nu o să te mângâi spunându-ți că ai dreptate. Femeile sunt inocente și pudice iar ele nu se gândesc la treaba aia murdară, au nevoie de dragoste si afecțiune de promisiuni și pinul de la card, bărbații sunt niște neanderthali, insensibili care nu știu să aprecieze aceste lucruri minunate și care urăsc berea.

Bine, bine, ne revenim și gândim lucid?

Nu. Femeile se gândesc la sex uneori mai mult decât bărbații, sexul este plăcut, toată lumea îl practică, nu mai suntem pe vremea lui tataie și mamaie unde femeile făceau sex doar ca să procreeze, iar bărbații ca să se descarce și să n-o ia pe Măria la ciomăgeală ca e ciorba rece si nu sunt lemne-n sobă.

Încă sunt femei care condamnă bărbații pentru treaba asta, de ce? E așa rușinos să spui ca îți place să faci sex? Îți este frică că o sa te părăsească? Să mi-l arăți si mie pe ăla care o să fugă de tine când o sa audă că nu mai e necesar să te ia cu zahărelul, să-ți cumpere o basculantă de flori si o cisternă de ciocolată. Bărbații apreciază femeile cu scaun la cap și dacă nu fac asta înseamnă că ar trebui sa te ridici de la masă și să ieși din cafenea pentru că iți pierzi timpul.

Să mi-l arăți și mie pe acel bărbat care o să se plângă la prietenul lui a doua zi: "coaieee să vezi ce mi-a făcut nebuna, a vrut sa facem sex, eu nu mai vreau asa ceva, ii dau papucii!"

Ce mă?!

Reversul medaliei? O femeie mulțumită din punct de vedere sexual nu o să zică niciodată, nu mai vreau! Nu o să o auzi niciodată discutând cu prietena ei: "Fatăăăă, am avut șapte orgasme aseară, eu plec de lângă animalul ăsta!!!"
Dacă iti place, de ce să te abtii? Cred că mai mult mă scot din minți tipele care știu că este plăcut și SĂNĂTOS dar care îmbracă haina de mironosiță. Femeie! Se vede pe tine că știi cu ce se mănâncă!

Dacă faci sex nu inseamnă că ești o femeie usoară... Iar aici intervine o linie pe care sigur dacă ai scaunul ăla de care am vorbit mai sus, o să știi ce ai de făcut cu ea.

Dacă ai un pic de imaginație s-ar putea să menții atracția aceea din primele luni chiar și după ani buni de căsnicie, iar la bătrânețe se va transforma in suport.

Bieții bărbați, hai să nu-i mai învinuim pentru niște lucruri de care suntem conștiente că in proporție de 99,8% nu sunt adevărate. Asta ca să vedeți că nu sunt complet misogină.

"Și dacă o să mă considere curvă?!"

Ți-a plătit sucul pentru ca asa e politicos sau ți-a băgat bănuții în decolteu?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu