marți, 18 martie 2014

Educație? Ce fel de mâncare e asta?


Ce-i mai trece Corinei prin cap la 8 dimineața în Ratb...

Nu prea multe, pentru că se concentrează pe cel care sparge semințe lânga ea, sau pe cel care ascultă manele fară caști, deasemenea pe bătrâna care o împinge de mama focului că nu-și găsește ea locul.

Am ajuns la concluzia că mulți dintre noi (oamenii) ne comportăm ca niște animale. Oricât de mult am vrea să ne deosebim de ele, conștient sau nu, le semănăm des.

M-am saturat să am parte de astfel de specimene zilnic, probabil mulți gândesc acum că ar trebui să-mi cumpăr mașină. Ei bine, nu sunt de acord. De ce nu putem să fim civilizați?

De ce mereu trebuie să-i deranjam pe cei de lânga noi? E ca și cum în permanență căutăm motive să ne facem de rahat. Și problema este, exact cum fac eu acum, e deajuns ca doar 3 din 10 persoane să se comporte urât pentru a se forma o părere proasta despre noi toți. Nu degeaba străinii ne ocolesc și nu degeaba avem o reputație de rahat ca nație.

Sunt oameni nervosi care țin morțiș să-i enerveze și pe cei din jurul lor, spre exemplu bătrânii.
Bătrânii supărați că nu au prins reducerea la tigaia fantastică, se răzbună pe cei care stau jos în Ratb, împingându-i și bombănind cu disperare, doar pentru simplul motiv că dacă ei s-au trezit de dimineață pentru shopping la 80 de ani, este perfect normal ca noi să le cedăm locul.

Nu vreau, și nu pentru că mama nu m-a învățat că oamenii în vârstă au prioritate, ci pentru că nu mă lasă să ma ridic eu din proprie inițiativă ci preferă să se cațere pe mine, obligându-mă.

Apoi există gașca de bădărani care fac o gălăgie de nedescris și au niște glumițe de prost gust pe care doar ei le înteleg, asta pentru că nu e nimic de ințeles la ele, iar creierul lor oricum nu face față la altceva.

Îmbulzeala pentru locul de lângă ușă, chiar dacă cobori la capăt, locul acela este sfânt! Cred ca există un pitic care dă ceva pe moca acolo, altfel nu-mi explic de ce să te chinui atât.

Și pentru că locul acesta este atât de important și nu doar atunci când te pregătești să cobori, urmează întrebarea tâmpită..."Coborâți la prima?" Nu... stau aici să-mi primesc partea de la piticul acesta, nu-i simpatic? Dă chestii pe moca, merită să stau să mă fac afiș de geam.

Locul de la margine este MAGIC! Nimeni, nu o să se mute lângă geam ca să te lase și pe tine să stai pe scaun, toată lumea o să se frece pe scaun până ajungi într-un final să iei loc pe TERIBILUL loc de la geam, la cum se ferește lumea de el te aștepți să iei foc când te așezi acolo.

În categoria oamenilor prost crescuți care circulă cu Ratb-ul fac parte și controlorii, care dau impresia de oameni care au terminat trei facultăti dar care se înțeleg doar între ei, pentru că daca n-ai bilet, clar e o problemă, dar mai nou și dacă ai este o problemă, că deh, ciorba lor unde e?

Astea fiind spuse (și nu toate) credeți că mai suntem neîndreptățiți sau ne-am câștigat cu brio reputația?
Da, unii dintre noi suntem civilizați și cu bun simț dar din păcate cei prost crescuți ne-au depășit numeric...

Ridică hârtia de pe jos, te-am văzut. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu