joi, 20 martie 2014

La mulți ani, Fericire!


Ce este fericirea? Nu, nu este un pitic ce dansează, lăsați piticii în pace și ei pot fi triști.

Clar nu e ceva palpabil insă sigur e ceva ce merită.

Cred că toți am trăit momentele acelea în care simțim că totul este minunat și nimic nu poate merge rău și boom dintr-o dată trebuie să se intample ceva care să ne schimbe toată viziunea asupra lucrurilor. Și începem să susținem că nu știm ce este fericirea și că nu am atins-o niciodată.

Nimic mai greșit.

Dacă am fi în permanență fericiți, cum am reuși să ne dăm seama cât de mult ne dorim să fim fericiți? Cât de mult înseamnă pentru noi și ce bine se simte?

E ca și cum m-aș muta la mare, nu mi-aș mai dori să merg pe plajă în fiecare zi și nu m-aș mai bucura de ea cum o fac acum, când o văd doar o dată sau de doua ori pe an.

Dacă ai mânca bomboane în fiecare zi, ți s-ar părea de fiecare dată la fel de bune?

Ei bine, așa e și cu fericirea, nu putem să o avem în permanență, pentru că nu știm să apreciem lucrurile. Trebuie să ne lipsim de ele ca să ne dăm seama ce înseamnă de fapt.

Cu cat alergăm mai mult dupa ea, cu atat e mai departe. De ce?
Pentru că nu esti fericit când vrei tu, ești fericit când meriți. Fericirea este un stil de a trăi, cum este spre exemplu alegerea ta să faci sport zilnic. Uneori ajungi la sală, alte ori nu.

Nu putem să ne programăm, nu ne naștem programați, fericiți sau nefericiți.

Fericirea nu există?
Te contrazic, ești fericit când primești un cadou sau te superi tare?
Apropo, și aia tot fericire e.

Din punct de vedere biochimic fericirea este efectul unor hormoni, care dau o stare de bine. Hormonii există, mai crezi că fericirea nu?

Nu mai susțineti că nu există. Există. Trebuie doar să realizezi că poți avea parte de ea în toate lucrurile, nu doar in propriile dorințe.
Dacă ideea ta de fericire constă în vilă cu piscină și nimic altceva, s-ar putea să pierzi esența pe drum.

Si da, fericirea stă în lucruri mici, foarte mici.

Azi mi-a spus soțul meu că este Ziua Internațională a Fericirii. După aceea m-a intrebat de ce doar o zi?
Buna intrebare.
Pentru că avem nevoie doar de o zi să ne amintim că exista și de o viată întreagă să ne bucurăm de ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu